onsdag den 29. september 2010

Sort

Nogle gange sker der bare ting i livet som der ikke kan laves om på, som man bare er nød til at acceptere som det er. Sket er sket.. Om det så lige er sket fra den ene dag til den anden, eller om det har stået på et års tid, har det stadig præcis samme virkning.. jeg er næsten sikker på, at du vil reagere på sammen måde, om det så skete på den ene eller anden måde.. Det er slet ikke gået op for mig endnu. Det skete virkelig pludseligt. Havde slet slet ikke set det komme, og blev virkelig ked af det, da jeg så hørte det.. Men ja, må vel bare forstå at det også sker for mig en dag, før eller siden. Kan slet ikke beskrive mig selv ligenu. Det er så underligt..... Men sådan er døden vel.
Jeg er hos dig.

(jeg har ikke taget billedet)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar