søndag den 14. november 2010

Weekend

Man må sige jeg har været rundt omkring i weekenden.. :)
I fredags tog jeg til Køge, og mødte den dejlige pige Astrid, som jeg fik en kop varm kakao med. Det var super hyggeligt, for den kop var en vi havde snakket meget om, så det var godt endelig at få drukket den :)
Efter Køge og Astrid, gik turen til Præstø, hvor jeg skulle være sammen med min gamle værelseskammerat Peter! De dage gik bare med at slappe af, få lidt mad, drikke nogle bajsere, sove, og så fik jeg også mødt nogle af hans venner, som er super hyggelige :P Og nu sidder jeg så, og tørre efter et rocker langt bad. ahhhh
Billedet er så hvad man får ud af at stene photshop 1 time i et tog.. :P Et af de eneste billeder jeg tog i weekenden, men sys lige det måtte med.. :)
I morgen kommer der nok et billede eller to, fra gamle elever spiller op. Dog ikke taget af mig, da jeg selv skulle spille, men min ven Anders :)

- Peace
Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar